مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-25سياسي

برخی مدیران استان سمنان هم سو با سیاست های دولت سیزدهم نیستند


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه بسیاری مدیران استان سمنان همسو با دولت نیستند، گفت: عملاً شاهدیم که مردم شهرستان ها برای هر کار کوچکی باید به مرکز استان مراجعه کنند.

- اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه گلایه مردم گرمسار و آرادان و ایوانکی از بی عدالتی ها است، تاکید کرد: درد مزمن تمرکز اختیارات، مردم را برای هر کاری از شهرستان ها به مرکز استان می کشاند و این موضوع به دشواری های مردم در این شرایط بد اقتصادی افزوده است.

وی با بیان اینکه برخلاف سیاست های دولت برای تمرکز زدایی، در عملکرد بسیاری از مدیران کل استان سمنان همسویی و تبعیت با برنامه دولت سیزدهم دیده نمی شود، افزود: متأسفانه شاهد فرآیند رفتار آزاردهنده و هزینه بر کشاندن مردم از شهرستان ها به مرکز استان هستیم.

گلایه های مردم این عضو خانه ملت با اشاره به اینکه همیشه یکی از گلایه های مدیران کل از وزارتخانه ها تمرکز گرایی و عدم واگذاری اختیارات به مدیران استانی بوده است، گفت: ریشه بی عدالتی ها و عدم توازن در پیشرفت نقاط مختلف کشور و شهرستان ها در تمرکزگرایی و تجمیع منابع و اختیارات است.

مطهری با بیان اینکه هر چند برای تمرکز زدایی عزم جدی در دولت وجود دارد و در تصمیمات کلان و در سطح وزارتخانه ها نیز آن را مشاهده می کنیم و حتی واگذاری امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران استان سمنان هم سو با سیاست های دولت سیزدهم نیستند

برخی مدیران استان سمنان هم سو با سیاست های دولت سیزدهم نیستند