مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:322023-01-24سياسي

هیچ تعارفی در برخورد با ارازل و اوباش نداریم


رییس جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد گفت: هیچ تعارفی در برخورد با ارازل و اوباش و متعرضین به نوامیس مردم و فساد نداریم.

- اکبر رشیدی چهارم دی ماه در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد، اظهار کرد: انتظار همه از دستگاه قضایی اجرای عدالت است و عدالت را در زمینه پرونده ها رعایت کنیم؛ عدم رضایتمندی مردم این است که حرف های آنها شنیده نمی شود.

وی بیان کرد: باید در برخورد با ارباب رجوع اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در عمل به فرامین و دستورات دینی جامه عمل بپوشانیم و با حفط اقتدار دستگاه قضایی ارباب رجوع را تکریم کنیم .

رییس جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد گفت: تعامل سازنده با ادارات درون دستگاه قضایی و اجرایی که فصل الخطاب آن قانون و در راستای اجرای عدالت در حق حقوق عامه باشد باید صورت گیرد.

رشیدی ورودی زیاد پرونده ها و کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات دستگاه قضایی عنوان کرد و با بیان اینکه باید از ورود پرونده ها جلوگیری شود، افزود: از آنجایی که آمار بالایی از پرونده مربوط به این است که برخی از ادارات به لحاظ ترک فعل هایی زمینه تشکیل پرونده ها را ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تعارفی در برخورد با ارازل و اوباش نداریم

هیچ تعارفی در برخورد با ارازل و اوباش نداریم