مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-24اقتصادي

1176 تن انواع ماهیان استخوانی در مازندران صید شد


مدیرکل شیلات مازندران میزان صید ماهیان استخوانی را تا پایان دی ماه هزار و 176 تن ذکر کرد و از افزایش 30 درصدی آن خبر داد.

- قاسم کریم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد 30 درصدی صید ماهیان استخوانی در استان اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار و 176 تن انواع ماهیان استخوانی در استان صید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 30 درصدی داشته است.

وی با اظهار اینکه ارزش اقتصادی میزان 232 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 204 درصدی داشته و تعداد پره کشی نیز رشد داشته است.

وی درباره ترکیب صید افزود: 33 درصد ماهیان سفید، 57 کفال و هشت کپور و دو درصد سایر گونه ها است که صید ماهی سفید نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش داشته است.

کریم زاده با بیان اینکه رهاسازی سالانه میلیون ها قطعه بچه ماهی سفید در رودخانه ها دلیل افزایش صید ماهی سفید است، افزود: همچنین با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی صید ماهی کفال نیز 90 درصد رشد داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران مناسب آب و هوا را دلیل افزایش صید و دریاروی بیان کرد و گفت: چهار هزار صیاد پره تا نیمه فروردین ماه به صید انواع ماهیان استخوانی مشغول خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1176 تن انواع ماهیان استخوانی در مازندران صید شد

1176 تن انواع ماهیان استخوانی در مازندران صید شد