مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:252023-01-24سياسي

جلسه شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار بی نتیجه ماند


پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار بی نتیحه ماند و شهرداری مرکز استان همچنان با سرپرست اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز شعبانی شامگاه سه شنبه در پایان جلسه شورای شهر ضمن تبریک حلول ماه رجب و سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)، سوم رجب نیز سالروز شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ششم بهمن شهر هزار سنگر آمل به فرارسیدن ماه بهمن و خاطرات اوج گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و به همه مبارزان راه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

شعبانی در خصوص انتخاب شهردار که جزو دستور کار این جلسه بوده اظهار داشت: ما فراخوان دادیم تا امکان بررسی برنامه ها و دیدگاه های کسانی که واجد شرایط ذکر شده در ماده 3 آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهرداری مصوب 25/9/97 هیأت وزیران می باشند، فراهم گردد.

اتفاقاً برای اولین بار در ادوار مختلف فعالیت شورای شهر ساری، برنامه های تعداد قابل توجهی از داوطلبان را با حضور خودشان، طی سه جلسه و با صَرفِ قریب به 10 ساعت وقت، مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: این نکته را عرض کردم که بگویم شورای شهر برای انتخاب شهردار و ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری با هدف توسعه کَمّی و کیفی خدمات رسانی نه تنها بی تفاوت نیست بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار بی نتیجه ماند

جلسه شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار بی نتیجه ماند