مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-24سياسي

نکوداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت نواب صفوی برگزار شد


نکوداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت نواب صفوی در مجموعه سعدآباد برگزار و کتاب «مردان تاریخ ساز ؛ مروری بر منظومه فکری شهید نواب صفوی» رونمایی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، آیین نکوداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت عالم مجاهد سیدمجتبی نواب صفوی، بنیانگذار جمعیت فداییان اسلام، با حضور حسن رحیم پور ازغدی، محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، حجت الاسلام علی صداقت عضو شورای مرکزی فداییان اسلام و مهدی طالقانی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

 ملی شدن صنعت نفت به برکت تحرکات فداییان اسلام بود حجت الاسلام علی صداقت، عضو شورای مرکزی فداییان اسلام در ابتدای این مراسم با اشاره به گفت: 70 سال پیش چه کسی فکر می کرد اینجا در خانه شاه، نکوداشت شهدا را برگزار کنیم؟ وی ادامه داد: آنچه از تاریخ معاصر می گوییم آن چیزی است که تاریخ نگاران نوشته اند.

و به گواه آنان، ملی شدن صنعت نفت به برکت تحرکات فداییان اسلام بود اما بعد از این واقعه، دکتر مصدق به اتهام واهی نواب صفوی را 2 سال زندانی کرد.

عضو شورای مرکزی فداییان اسلام گفت: مورخان طرفداران مصدق هم فداییان اسلام را با لفظ ترور معرفی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت نواب صفوی برگزار شد

نکوداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت نواب صفوی برگزار شد