مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-24سياسي

مسابقات معارفی قرآن کریم در قم برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مسابقات معارفی از هشتم تا یازدهم بهمن خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نشست خبری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم که چهارم بهمن در سال جلسات اداره اوقاف برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری مسابقات در چند استان مختلف از جمله ابتکارات این دوره از مسابقات بود که بخش معارفی آن به قم واگذار شده بود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی و ملی بخش معارفی در استان قم گفت: در مسابقات ادوار گذشته، رشته قرآن کریم فقط در بخش های تجوید، تلاوت و قرائت برگزار می شد اما در این دوره از مسابقات برای اولین بار به بحث های محتوایی وارد شدیم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه رشته تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: بخش معارفی در چهار مرحله با حضور 30 هزار شرکت کننده برگزار شد و 74 نفر به دور نهایی راه یافتند که پنج نفر آنان از قم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در رابطه با بخش صحیفه سجادیه و نهج البلاغه این مسابقات بیان کرد: کسانی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که در این زمینه مطالعه و پژوهش های فراوان داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: اگر معارف قرآنی را در مسابقات بین المللی بگنجانیم؛ پیام های قرآنی و اهل بیت(ع) از ایران به جهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات معارفی قرآن کریم در قم برگزار می شود

مسابقات معارفی قرآن کریم در قم برگزار می شود