مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-24سياسي

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه و بویراحمد


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری مراسم معنوی اعتکاف پس از دو سال بیماری کرونا به صورت باشکوه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست ستاد اعتکاف که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ضمن تبریک ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع)، اظهار کرد: اعتکاف سنت حسنه الهی در طول تاریخ بشر بوده و خداوند به حضرت ابراهیم فرمان می دهد که خانه خدا را برای عبادت کنندگان فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: این افتخاری است که بتوان خانه خداوند یعنی مساجد را برای عبادت بندگان پروردگار فراهم کرد و باید قدردان این فرصت باشیم.

وی اعتکاف را فرصتی برای سازندگی، تدبر، خود اندیشی انسان پیرامون رفتارها دانست و افزود: کسی که سه روز خود را در مسجد به اعتکاف و راز و نیاز مشغول می شود، خداوند برکات بسیاری را شامل حال چنین شخصی می کند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: مساجد، حسینیه ها و تکایا مکان های مقدسی هستند که آثار تربیتی، روحی، روانی و معنوی بسیاری دارند، به گونه ای که نشستن در مسجد عبادت محسوب می شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اعتکاف سنت حسنه ای است که به برکت نظام و انقلاب اسلامی رونق پیدا کرده و انسان مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه و بویراحمد