مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-24اقتصادي

رشد 10 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن


در 9 ماهه سال جاری 460 نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 415 نفر بود، - در 9 ماهه سال جاری 460 نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 415 نفر بود، 10.

8 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، در 9 ماهه سال 1401، از کل تلفات مسمومیت با گاز 342 نفر مرد و 118 نفر زن بودند.

در این مدت استان های خراسان رضوی با 54، تهران با 52 و اصفهان با 48 فوتی بیشترین و استان های هرمزگان با دو، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هر کدام با سه و قم و گلستان هر کدام با چهار فوتی کمترین تعداد مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را داشته اند.

در استان سیستان و بلوچستان نیز در این مدت هیچ مورد مرگی بر اثر گازگرفتگی گزارش نشده است.

بر اساس این گزارش در 9 ماهه امسال بیشترین تعداد تلفات گازگرفتگی با 110 فوتی در آذر ماه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.

8 درصد بیشتر شده است.

همچنین از آنجا که بر اساس آمارهای موجود در سازمان پزشکی قانونی کشور بیشترین موارد مرگ ناشی از گازگرفتگی در فصول سرد سال، به ویژه فصل زمستان و در ماه های دی و در مواردی بهمن، اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن

رشد 10 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن