مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-24فرهنگي

فریمان تبدیل به شهر مکمل اقامتی مشهد می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان گفت: برای گردشگری شهرستان چشم اندازه سه ساله تهیه نموده ایم که براساس آن فریمان را تبدیل به شهر مکمل اقامتی مشهد مقدس خواهیم کرد.

- محمد جواد بلبلی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه برای اولین بار در شهرستان فریمان مجوز خانه مسافر به صورت برخط صادر شده است، افزود: تاکنون مجوز سه خانه مسافر به صورت برخط و دو موافقت اصولی اقامتگاه بوم گردی در روستای نرگ و سنگ نقره صادر شده است.

وی تصریح خاطرنشان کرد: به رغم اینکه تاکنون در فریمان خانه مسافر نداشته ایم اما تا پایان سال سه خانه مسافر و دو اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان عنوان کرد: با توجه به اینکه در مجاورت مشهد مقدس قرار داریم گردشگران می توانند با طی مسافت 75 کیلومتری در بازه زمانی کمتر از 45 دقیقه به شهرستان فریمان سفر کنند.

وی بیان کرد: با وجود راه اندازی اولین خانه مسافر بدون شک میزبان بسیار خوبی برای گردشگران و مسافران خواهیم بود، فریمان بسیار خوش آب و هوا و بدون آلودگی و ترافیک های شهری است.

بلبلی با اشاره به اینکه گردشگران می توانند برای اقامت به فریمان بیایند و سپس برای زیارت و سیاحت به مشهد مقدس بروند، اظهار کرد: تاکنون بزرگترین مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریمان تبدیل به شهر مکمل اقامتی مشهد می شود

فریمان تبدیل به شهر مکمل اقامتی مشهد می شود