مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-24اقتصادي

انتقال خون مازندران نیازمند همه گروه های خونی است


مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش شدید مراجعه اهداکنندگان خون به مراکز خونگیری استان طی هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر با کاهش ذخایر خون در تمامی گروه های خونی به ویژه +A و +B و +O و -O مواجه هستیم.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش شدید مراجعه اهداکنندگان خون به مراکز خونگیری استان طی هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر با کاهش ذخایر خون در تمامی گروه های خونی به ویژه +A و +B و +O و -O مواجه هستیم.

عبدالله محمدی فیروزجایی از کاهش چشمگیر مراجعه اهداکنندگان خون به مراکز انتقال خون استان به دلیل سرمای هوا خبر داد و اظهار کرد: تقاضای ما از مردم و اهداکنندگان خون این است که در این فصل توجه بیشتری به اهدای خون داشته باشند و همانند گذشته در تامین و فرآورده های خون مورد نیاز بیماران، یاور سازمان انتقال خون باشند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اهدای خون در استان، از وجود بیش از 14 هزار بیمار مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی در مازندران یاد کرد و گفت: این بیماران نیاز به دریافت مستمر خون و فرآورده های خونی دارند ضمن اینکه عواملی چون گردشگرپذیری استان، تصادفات جاده ای، مادران باردار، نوزادان نارس و همچنین عمل های جراحی ضروری مانند جراحی قلب، نیازهای خونی استان را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون مازندران نیازمند همه گروه های خونی است

انتقال خون مازندران نیازمند همه گروه های خونی است