مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-24سياسي

حرکت شهرداری قم در عرصه افزایش ثروت ملی


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری قم گفت: با بازگشت سرمایه ها به فرآیند زندگی خط دوم پردازش زباله ها در قم در عرصه ثروت ملی موثر خواهد بود.

- روح الله امراللهی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری قم در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه زیست محیطی شهرداری قم و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی پایداری رعایت مسائل اکولوژی و محیط زیستی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل اکولوژی و محیط زیستی زمین به پایداری زیستگاه و سکونتگاه ها می انجامد، مطرح کرد: این موضوع محورهای مختلفی دارد که یکی از آن محورها رعایت پاک بودن زمین است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری قم با بیان اینکه برای داشتن زمین پاک نباید زمین را بیازاریم، عنوان کرد: آلودگی هایی که ایجاد می کنیم نباید به گونه ای باشد که این زمین آلوده شود و کارکرد اصلی خود را از دست بدهد و از خودپالایی بیافتد.

وی ادامه داد: مهم ترین موضوع این کار برای کلان شهرها و شهرهای بزرگ یکی از راهکارهای عملیاتی بازیافت زباله های شهری و شهروندان است.

امراللهی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح خط دوم پردازش زباله ها در قم هستیم، خاطرنشان کرد: این فاز دوم میزان ظریب دفن زباله در قم را به صفر رسانده که یک اقدام مهم و موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت شهرداری قم در عرصه افزایش ثروت ملی

حرکت شهرداری قم در عرصه افزایش ثروت ملی