مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-24سياسي

دریافتی مدیران شهرداری منتشر شود/باید سفرهای خارجی در سامانه شفافیت اعلام شود


شهرداری تهران در اسرع وقت باید ردیف دیگری در سامانه شفافیت برای وارد کردن دریافتی مدیران شهرداری به طور کامل و به صورت بر خط منتشر و بروز رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نرجس سلیمانی در جلسه امروز شورای در تذکری مبتنی بر ماده هفدهم الحاقی در قالب اصلاحیه مصوبه مدیریت تعارض منافع مصوب دی سال گذشته گفت: بر اساس وظیفه قانونی که بر عهده کمیسیون نظارت و حقوقی گذاشته شده، با توجه به تبصره الحاقی به ماده مذکور، کمیسیون نظارت حقوقی وظیفه داشته هر 6  ماه یکبار گزارش حسن اجرای مصوبه تعارض منافع را به جهت اطلاع شهروندان به شورا ارائه کند.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، حسب ماده چهارم، شهرداری تهران تکالیفی بر عهده داشته که به طور ناقص اجرا شده که بر همین اساس در اسرع وقت باید ردیف دیگری در سامانه شفافیت برای وارد کردن دریافتی مدیران شهرداری به طور کامل و به صورت بر خط منتشر شده و بروز رسانی شود.

  عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگرچه سامانه شفافیت در حوزه معرفی مدیران فعال است اما برای ادای تکلیف مندرج در ماده چهارم بروزرسانی مستمر و درج اعداد دقیق دریافتی ماهانه و نه نمایش احکام سالانه مدنظر است، گفت: در عین حال استخدام کارکنان جدید در شهرداری تهران و سازمان های وابسته از ابتدای دوره ششم باید مرتبا بروزرسانی می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافتی مدیران شهرداری منتشر شود/باید سفرهای خارجی در سامانه شفافیت اعلام شود

دریافتی مدیران شهرداری منتشر شود/باید سفرهای خارجی در سامانه شفافیت اعلام شود