مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-24سياسي

انتقال آب از دریا وپیگیری حق آبه هیرمند از اولویت های مهم دولت


با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان به منابع آبی، پیگیری موضوعات انتقال آب از دریا، آب های ژرف و حقابه هیرمند از اولویت های مهم دولت در این استان است.

- زابل- معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان به منابع آبی، پیگیری موضوعات انتقال آب از دریا، آب های ژرف و حقابه هیرمند از اولویت های مهم دولت در این استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخبر پیش از ظهر سه شنبه در رأس هیئتی از طریق فرودگاه زابل وارد سیستان و بلوچستان شد.

وی در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آب در سیستان و بلوچستان از موضوع مهمی بشمار می رود، افزود: اینکه یک استان در کنار دریا بوده و در اعماق زمین نیز آب به وفور وجود دارد اما روی زمین خشک باشد، اصلاً موضوعیت ندارد و به منظور رفع مشکلات مردمان این دیار موضوعات انتقال آب از دریا، آب های ژرف و پیگیری حق آب تالاب هامون به جد مورد تاکید دولت است.

وی تاکید کرد: به منظور تأمین آب مورد نیاز در شمال سیستان و بلوچستان موضوع پیگیری حق آبه هیرمند از طریق دیپلماسی نیز دنبال خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکل تأمین سوخت در سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز در این استان موضوع افزایش تعداد جایگاه های سوخت مورد تصمیم گیری خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از دریا وپیگیری حق آبه هیرمند از اولویت های مهم دولت

انتقال آب از دریا وپیگیری حق آبه هیرمند از اولویت های مهم دولت