مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-24اقتصادي

ساماندهی 200 دستفروش در قالب بازار روز محله کرمان


شهردار منطقه 8 تهران از ساماندهی 200 دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی از ساماندهی 200 دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در منطقه 8 تهران خبر داد.

وی هدف از برپایی بازار روز محله کرمان را ساماندهی دست فروشان، رفع سدمعبر، اشتغال زایی، حمایت از زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: با این اقدام دسترسی آسان تر شهروندان به کالاهای مصرفی روزانه فراهم می شود.

شهردار منطقه 8 تهران با اشاره به اینکه تقاطع گلبرگ یکی از نقاط نزدیک به راسته های تجاری و یکی از نقاط پرتردد در منطقه 8 تهران است، تصریح کرد: هدایت و ساماندهی دست فروشان و تمرکز آن ها به محل مجاز در زمینی به مساحت هزار متر مربع انجام گرفته است و شهروندان منطقه و محله کرمان می توانند هر پنجشنبه در 200 غرفه نیازهای خود را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: این غرف که با اخذ مجوز از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است، کمک به معیشت خانوارها و جلوگیری از اشغال معابر و انسداد پیاده روها را به دنبال دارد.

بازار روز منطقه 8 تهران هر پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 18 در خیابان کرمان تقاطع گلبرگ برپا می شود و زنان سرپرست خانوار، بساط گستران و دستفروشان می توانند با مراجعه به اداره ساماندهی و یا اداره امور بانوان شهرداری منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 200 دستفروش در قالب بازار روز محله کرمان

ساماندهی 200 دستفروش در قالب بازار روز محله کرمان