مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-24سياسي

تبدیل خانه مرحوم شیبانی به خانه مفاخر رأی آورد


اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم دکتر عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر» رأی دادند.

- اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم دکتر عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر رأی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورا بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم دکتر عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر را روی میز بررسی قرار دادند و علیرضا نادعلی در ابتدا با اشاره به سوابق دکتر عباس شیبانی در مبارزات پیش از انقلاب گفت: پیشنهاد می شود که این خانه به خانه مفاخر انقلاب اسلامی تبدیل شود چرا که اگر مشخص نشود این مفاخر مربوط به چه زمانی هستند کاربری این خانه کلی و عمومی می شود.

مهدی چمران با بیان اینکه در حال حاضر یک فوریت این طرح در حال بررسی است، گفت: این تذکر شما محتوایی است و باید در حین بررسی این لایحه بیان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران با رأی مثبت خود به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم دکتر عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر رأی مثبت دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خانه مرحوم شیبانی به خانه مفاخر رأی آورد

تبدیل خانه مرحوم شیبانی به خانه مفاخر رأی آورد