مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-24سياسي

نیاز اصفهان به اختیارات بیشتر برای مقابله با مازوت سوزی


نماینده مردم اصفهان در گفت وگو با رییس جمهور خواستار افزایش اختیارات استان اصفهان و اقدامات بیشتر استانداری، برای مقابله با مازوت سوزی و آلاینده های هوا شد.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در گفت وگو با رییس جمهور خواستار افزایش اختیارات استان اصفهان و اقدامات بیشتر استانداری، برای مقابله با مازوت سوزی و آلاینده های هوا شد.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز یکشنبه که رییس جمهور برای توضیح و تبیین بودجه در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، چمعی از نمایندگان اصفهان با ایشان درباره موضوع آلودگی هوای اصفهان، مشکلات، کم کاری ها، ترک فعل ها و غیرقابل قبول بودن وضعیت فعلی اصفهان که به سلامتی مردم آسیب می زند، صحبت کردند.

او ادامه داد: نمایندگان در بخشی از صحبت ها به این نکته اشاره کردند که اگر اختیارات بیشتری به استان اصفهان اعطا شود و مسئولان اجرایی استان فعال تر عمل کنند، امکان جبران بخشی از مشکلات و نواقص وجود دارد.

آقای رییس جمهور هم بر این نکته تاکید کردند که اگر با ایجاد اختیارات بیشتر در استان توان مدیریت قوی تر و حل مشکل وجود داشته باشد، این اختیارات به استان اصفهان تفویض خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اصفهان به اختیارات بیشتر برای مقابله با مازوت سوزی

نیاز اصفهان به اختیارات بیشتر برای مقابله با مازوت سوزی