مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-24اجتماعي

وزش باد نسبتاً شدید در شمال شرقی هرمزگان مورد انتظار است


با فعالیت موج بارشی در عرض های پایین، در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس از ساعات ظهر با افزایش ابرناکی، - وقوع رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با توجه به فعالیت یک موج بارشی در عرض های پایین، در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس از ساعات ظهر با افزایش ابرناکی، وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

از لحاظ دمایی ماندگاری هوای نسبتاً سرد در مناطق شمالی استان تداوم دارد.

شب گذشته در حالت کمینه شهر سردشت بشاگرد با ثبت دمای 5 درجه سلسیوس سردترین شهر استان بود، پس از سردشت، شهرستان بستک با 6 درجه و حاجی آباد با 8 درجه سلسیوس در حالت کمینه در رتبه دوم و سوم سردترین شهرهای هرمزگان قرار گرفتند.

بندرعباس نیز دمای کمینه 11 درجه سلسیوس را ثبت کرد و جزیره سیری هم با 19 درجه سلسیوس، بیشترین دمای استان را در حالت کمینه داشت.

امروز در مناطق شرقی و مرکزی استان افزایش سرعت باد و در مناطق غربی افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود، با تاثیر سامانه پرفشار سرد در مناطق شرقی و مرکزی استان، وزش باد نسبتاً شدید شمال شرقی مورد انتظار است.

با توجه به فعالیت یک موج بارشی در عرض های پایین، در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس از ساعات ظهر با افزایش ابرناکی، وقوع رگبار پراکنده باران و رعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد نسبتاً شدید در شمال شرقی هرمزگان مورد انتظار است

وزش باد نسبتاً شدید در شمال شرقی هرمزگان مورد انتظار است