مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-24سياسي

تولید و عرضه آرد در آسیاب «ریگاره» تا احیای بافت قدیم نایین


در جلسه کارگروه محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری نایین موضوعات مختلفی مانند تولید و عرضه آرد در آسیاب تاریخی «ریگاره» و روشهای موثر در احیای بافت قدیمی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

- نایین- در جلسه کارگروه محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری نایین موضوعات مختلفی مانند تولید و عرضه آرد در آسیاب تاریخی ریگاره و روشهای موثر در احیای بافت قدیمی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مدنیان پیش از ظهر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، اظهار کرد: احصای شاکله اصلی مشکلات و معضلات فرهنگی در سطح شهرستان، هدف شورای فرهنگ عمومی در شهرستان نایین است و این هدف در حوزه کارگروه محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری به جهت تأمین خوراک مورد نیاز برای شورای فرهنگ عمومی نیز دنبال می شود.

بازار تاریخی نایین، قلب بافت قدیم شهر است وی به بیان غنای تاریخی نایین در میان دیگر شهرستان های استان اصفهان پرداخت و گفت: شهرستان نایین یکی از غنی ترین شهرستان های استان اصفهان از نظر غنای آثار تاریخی با وجود یک هزار و 200 اثر است و حفاظت، حراست و مرمت این مقدار آثار تاریخی با توجه به بودجه های کمی که در اختیار ما قرار می گیرد، بسیار مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه آرد در آسیاب «ریگاره» تا احیای بافت قدیم نایین

تولید و عرضه آرد در آسیاب «ریگاره» تا احیای بافت قدیم نایین