مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-24اقتصادي

روزانه 1700 تن زباله در البرز تولید می شود


شهردار کرج با اشاره به افزایش یک خط پردازش و کمپوست در حلقه دره در آینده ای نزدیک، گفت: با این اقدام، ظرفیت تولید کود کمپوست در کرج از 10 به 50 تن در هر شیفت افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز سه شنبه چهارم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاح و به روزرسانی نحوه بازیافت زباله ها در محل دفن زباله حلقه دره در اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهری کرج قرار دارد.

هم اکنون سه خط پردازش و کمپوست در حلقه دره مشغول به کار هستند که توانایی تفکیک روزانه در حدود 350 تن پسماند را دارد و با توجه به این که دو خط آن عمری بیش از 30 سال دارند، نیازمند اورهال و بازسازی و تجمیع این خطوط هستیم تا بتوانیم به ظرفیت بالاتر پردازش تا حدود 600 تن دست یابیم.

شهردار کرج اضافه کرد: یکی از مطالبات اصلی شهروندان کرجی ساماندهی و بهبود وضعیت حلقه دره است و برای همین نیازمند بازسازی، اورهال و همچنین راه اندازی و بهره برداری از واحدهای جدید و خطوط تولید کمپوست از زباله در مرکز حلقه دره هستیم تا بتوانیم تولیدات زباله کلان شهر کرج را سامان دهیم و حتی نسبت به خدمات رسانی به شهرهای اقماری هم اقدام کنیم.

کیانی در مورد میزان ورودی روزانه زباله به مرکز حلقه دره گفت: ووردی زباله شهر کرج به صورت روزانه در حدود 750 تن است که با بازسازی و تجمیع خطوط و همچنین راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1700 تن زباله در البرز تولید می شود

روزانه 1700 تن زباله در البرز تولید می شود