مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-24ورزشي

هیچ وقت نمی گذاریم «پاس» منحل شود!


پس از مدت ها صادق چیت سازیان، برادر سردار شهید علی چیت سازیان، فرماندار اسبق همدان و نماینده تام الاختیار مؤسسه مردمی و فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهدای الوند در حوزه امور پاس همدان که به تازگی از سمت خود استعفا کرد، - سکوت خود در این مدت طولانی را شکست و از اتفاقاتی که در پاس همدان طی دو سال اخیر رخ داد، پرده برداری کرد.

صادق چیت سازیان چهره ای کاملاً آشنا در استان همدان است که مدتی است در عرصه های رسانه ای حضور پیدا نمی کند و در نخستین بازگشت خود به حوزه خبر ورزشی با ایسنا گفت وگویی مفصل در قالب پرسش و پاسخ در رابطه با وقایع رخ داده در پاس همدان انجام داد و پیشنهاداتی برای حل مشکلات تیم در این برهه زمانی حساس ارائه کرد.

گفتگوی خبرنگار ایسنا را با صادق چیت سازیان در ادامه می خوانید.

- از ابتدای کار شما شروع کنیم؛ چرا هیأت امنای شهدای الوند پس از مدت ها به صورت مستقیم و جدی به امورات تیم پاس ورود کرد؟ چه اتفاقاتی رخ داد؟ در مقدمه و در ابتدا باید بگویم من به صورت کاملاً اتفاقی برای نخستین بار در مجموعه ای ورزشی در تهران دکتر حمید سیفی، مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان همدان را دیدم؛ شنیده بودم که او مدیرکل ورزش و جوانان استان شده است، دکتر سیفی به سمت من آمد و مرا در آغوش گرفت و بسیار نسبت به من و برادر شهیدم ابراز علاقه نشان داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وقت نمی گذاریم «پاس» منحل شود!

هیچ وقت نمی گذاریم «پاس» منحل شود!