مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-24اقتصادي

نقشه کاداستر در 615 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 680 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در راستای اجرای طرح کاداستر محدوده های مالکیتی کشاورزان نقشه برداری شده و اطلاعات مالکیتی و توصیفی قطعات نیز اخذ شده است که عملیات اجرایی کاداستر 615 .

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 680 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در راستای اجرای طرح کاداستر محدوده های مالکیتی کشاورزان نقشه برداری شده و اطلاعات مالکیتی و توصیفی قطعات نیز اخذ شده است که عملیات اجرایی کاداستر 615 هزار هکتار از اراضی خاتمه یافته است.

مجتبی قلنجی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در استان اظهار کرد: برای حدود 65 درصد اراضی کشاورزی استان نقشه هایی برای جانمایی در سامانه جامع حد نگاری سازمان ثبت اسناد و املاک تهیه و ارسال شده است.

وی عنوان کرد: با پایان طرح کاداستر برای مالکان اراضی کشاورزی سند تک برگی صادر می شود که این کار نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت، همچنین می توان علاوه بر تثبیت مالکیت، اطلاعات ارزشمند دیگری رابه منظوراستفاده در سایر بخشها و برنامه ریزی هان کلان در بخش کشاورزی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کاداستر در 615 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شد

نقشه کاداستر در 615 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شد