مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-24ورزشي

پیست اسکی یاسوج آماده برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا شد


معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده شدن پیست اسکی یاسوج برای برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده شدن پیست اسکی یاسوج برای برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا خبر داد.

فرشید کرمی در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برای آماده سازی محل برگزاری جشنواره برفی، اظهارکرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکی استان دستگاه برف کوب تعمیر و پیست برای برگزاری مسابقات اسکی که یکی از محورهای جشنواره برفی بوده آماده شده است.

وی اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه 1401 باهدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت های گردشگری زمستانه در محل پیست اسکی شهر یاسوج برگزار می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری جشنواره برفی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری همراه با اشتغال زایی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرمی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، پخت غذاهای محلی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان از مهم ترین برنامه های جشنواره برفی در یاسوج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی یاسوج آماده برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا شد

پیست اسکی یاسوج آماده برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا شد