مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-24ورزشي

زمزمه های بازگشت مدیرعامل اسبق به پاس همدان/ نماینده مجلس وارد گود شد


لحظات به سرعت می گذرد و شرایط برای باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان روز به روز بحرانی تر می شود؛ تیمی که 15 سال پیش به 8000 شهید والامقام همدان هبه شد با وجود وعده های پوشالی ابتدای فصل کادرمدیریتی این باشگاه تا مرز فروپاشی پیش رفته و شنیده ها حاکی از آن است .

- ایسنا/همدان لحظات به سرعت می گذرد و شرایط برای باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان روز به روز بحرانی تر می شود؛ تیمی که 15 سال پیش به 8000 شهید والامقام همدان هبه شد با وجود وعده های پوشالی ابتدای فصل کادرمدیریتی این باشگاه تا مرز فروپاشی پیش رفته و شنیده ها حاکی از آن است که امروز با حضور مسئولان ارشد استان جلسه ای اضطراری برای تعیین تکلیف مدیریت جدید باشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیکنان باقی مانده و کادرفنی باشگاه پاس همدان این روزها شرایط سخت و مظلومانه ای را سپری می کنند و از آن طرف روزانه چندین وعده از مدیران باشگاه به جای مبالغ قراردادشان دریافت می کنند که این موضوع کار را به جایی رسانده که اعضای باشگاه در فضای مجازی یا در جمع هواداران نحوه مدیریت این باشگاه را بدون تدبیر دانسته و تهدید به افشاگری می کنند.

به علت اهمیت بالای این تیم و مکتب 70 ساله آن که 15 سال پیش به 8000 شهید والامقام همدان هبه شد و نیز ارزشی که خانواده های شهدا برای این باشگاه قائل هستند، اتفاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های بازگشت مدیرعامل اسبق به پاس همدان/ نماینده مجلس وارد گود شد

زمزمه های بازگشت مدیرعامل اسبق به پاس همدان/ نماینده مجلس وارد گود شد