مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-24اقتصادي

رشد اهدای خون در قزوین نسبت به سال گذشته


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد 45 هزار و 305 مراجعه کننده به پایگاه های انتقال خون استان جهت اهدای خون مراجعه کرده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 42 هزار و 78 نفر بوده و با افزایش 7/67 درصدی مواجه شده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد 45 هزار و 305 مراجعه کننده به پایگاه های انتقال خون استان جهت اهدای خون مراجعه کرده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 42 هزار و 78 نفر بوده و با افزایش 7/67 درصدی مواجه شده است.

دکتر عباس طالبیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در فصول سرد معمولاً با کاهش مراجعات مردمی به پایگاه های انتقال خون مواجه هستیم، به همین منظور از ابتدای فصل زمستان پویش چتر سرخ زندگی در استان قزوین با هدف افزایش مشارکت مردم در اهدای خون آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد 45 هزار و 305 مراجعه کننده به پایگاه های انتقال خون استان جهت اهدای خون مراجعه کرده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 42 هزار و 78 نفر بوده و با افزایش 7/67 درصدی مواجه شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین عنوان کرد: از میان این تعداد مراجعه کننده، از 33 هزار و 141 نفر خونگیری شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 0/6 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اهدای خون در قزوین نسبت به سال گذشته

رشد اهدای خون در قزوین نسبت به سال گذشته