مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:002023-01-24حوادث

اجرای طرح اطفاء حریق تا پایان شورای ششم شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ابراز امیدواری کرد که با توجه به اقدامات عمرانی و توسعه تجهیزاتی انجام شده و در دست اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، - بر اساس طرح جامع اطفاء حریق شهر شیراز، ایستگاه های قدیمی تجدید بنا شده و این کلانشهر از نظر تعداد ایستگاه های آتش نشانی به استاندارد برسد.

محمدهادی قانع گفت: با حمایت و پشتیبانی شهردار و شورای ششم کلانشهر شیراز علاوه بر به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی، با بهره برداری از ساختمان های جدید دو ایستگاه شماره 6 و 22، کلنگ زنی و شروع به ساخت ساختمان های جدید سه ایستگاه شماره 7،8 و 10 و ساخت چهار ایستگاه جدید آتش نشانی در گویم، خیابان بنی هاشمی، خیابان هویزه و بلوار مدرس شمار ایستگاه های عملیاتی به 27 عدد خواهد رسید و به سمت توسعه ایمنی شهری پیش می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آتشنشانی شیراز، قانع ادامه داد: به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی، افزایش ایستگاه های عملیاتی و در نهایت توجه به ایمنی شهری از موارد مورد توجه و ضروری است که مدیران کلانشهر شیراز به آن تاکید و در راستای آن تلاش می کنند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، براساس تجارب به دست آمده در حوادث مختلف و اهمیت پیشگیری و کاهش خسارات جانی و مالی، با تدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطفاء حریق تا پایان شورای ششم شیراز

اجرای طرح اطفاء حریق تا پایان شورای ششم شیراز