مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-23سياسي

رفع محرومیت از روستاهای جنوب سیستان وبلوچستان بااجرای طرح آبرسانی


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان از اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه آب جنوب استان خبر داد و گفت: طی10 ماه گذشته 276 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع انجام شده است.

- به گزارش، علیرضا قاسمی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر رییس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی که با هدف بررسی طرح های مصوب حوزه آب جنوب سیستان و بلوچستان و بازدید از روند اجرای پروژه ها صورت گرفت، تصریح کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند ضمن بررسی و اعلام روند پیشبرد مصوبات سفر اردیبهشت کمیسیون آب به استان، مصوبات جدیدی در حوزه آب شرب روستایی و شهری به تصویب رسید.

وی با اشاره به مراحل اجرای 14 مصوبه سفر اردیبهشت 1401 کمیسیون آب به سیستان و بلوچستان گفت: طی این مدت 5 مصوبه به طور کامل انجام شده و مابقی در حال اجرا قرار دارد.

قاسمی در این باره تصریح کرد: یکی از مهمترین مصوبات اتصال روستاهای منطقه ریمدان به سد زیردان است که حدود 11 کیلومتر لوله 400 اجرا شده و در مرحله تست قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای افزایش انتقال آب با استفاده از ظرفیت شیرین سازی آب دریا، 9.

2 کیلومتر از خط انتقال جدید آب از آب شیرین کن به چابهار اجرا شده و علاوه بر تهیه 11 کیلومتر لوله ، 6 کیلومتر لوله نیز سفارش گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت از روستاهای جنوب سیستان وبلوچستان بااجرای طرح آبرسانی

رفع محرومیت از روستاهای جنوب سیستان وبلوچستان بااجرای طرح آبرسانی