مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23سياسي

درخواست نماینده شهرکرد از دولت و وزیر نفت درخصوص تعرفه گاز


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش شدید هوا در استان چهارمحال و بختیاری و افزایش مصرف گاز در این استان، از دولت و وزیر نفت خواست که سریعاً نسبت به اصلاح تعرفه گاز در مناطق سردسیر خصوصاً در ایام سرد دستور دهند تا قبوض صادره در ماه .

- نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش شدید هوا در استان چهارمحال و بختیاری و افزایش مصرف گاز در این استان، از دولت و وزیر نفت خواست که سریعاً نسبت به اصلاح تعرفه گاز در مناطق سردسیر خصوصاً در ایام سرد دستور دهند تا قبوض صادره در ماه های آذر و دی از یارانه بیشتری برخوردار شوند و هزینه مردم کاهش یابد.

احمد راستینه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش شدید دمای هوا در مناطق سردسیری کشور گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان شدید در مناطق سردسیری در سراسر کشور طی ماه های قبل، برخی استان ها از جمله چهارمحال و بختیاری شرایط سختی را متحمل شدند و شهر کرد جزو مراکز استان هایی است که کمترین دمای کشور را تجربه کرده و سرمای شدید بعضاً تا منفی 30 درجه سانتی گراد شرایط استان را در فصل سرما به مخاطره انداخته است.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز، قبوض صادره در ماه گذشته به شدت مردم را آزار داده است و افزایش هزینه گاز مصرفی سبب شده که قبوضی که برای مردم استان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده شهرکرد از دولت و وزیر نفت درخصوص تعرفه گاز

درخواست نماینده شهرکرد از دولت و وزیر نفت درخصوص تعرفه گاز