مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-23بين الملل

سایه بحران اقتصادی بر سینماهای آمریکا/ 39 سالن سینما تعطیل شدند


سینمای زنجیره ای آمریکا موسوم به «رِگال» در پی بحران مالی در این کشور، 39 سالن خود را تعطیل می کند! - سینمای زنجیره ای آمریکا موسوم به رِگال در پی بحران مالی در این کشور، 39 سالن خود را تعطیل می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا به اوج رسید، دامن بسیاری از کسب وکارهای کلان و خرد این کشور و همچنین شرکت های معتبر این کشور از جمله آمازون و حتی مایکروسافت را گرفت.

همین چند روز پیش در به روزرسانی تارنمای اطلاع رسانی تنظیم و بازآموزی کارگران آمریکا (WARN) اعلام شده بود که شرکت آمازون 2300 کارمند خود را در سیاتل و بلویو اخراج خواهد کرد.

اندی جسی، مدیر ارشد اجرایی شرکت آمازون اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود که این شرکت حدود 6 درصد از نیروی های کار شرکتی یا به عبارتی 300 هزار نفر را اخراج می کند.

این درحالی است که شرکت مایکروسافت نیز اعلام کرده بود حدود 11 هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.

جرقه این اتفاق برای سینمای زنجیره ای رگال، چهار ماه پیش خورد؛ زمانی که شرکت سینمایی سینه ورلد/Cineworld که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده، پس از آنکه پاندمی کووید19 صعنت سینما را در آمریکا تا مرز نابودی برد، اعلام ورشکستگی کرد.

این شرکت سینمایی بزرگ در پرونده حقوقی که هفته گذشته تشکیل داد، اعلام کرد که قصد دارد از 15 فوریه قرارداد اجاره 39 سالن را فسخ و از این طریق سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بحران اقتصادی بر سینماهای آمریکا/ 39 سالن سینما تعطیل شدند

سایه بحران اقتصادی بر سینماهای آمریکا/ 39 سالن سینما تعطیل شدند