مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-23سياسي

سخنگوی فراجا : شناسایی57 کارگاه جعل اسکناس


معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از مهر، نشست خبری سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با اصحاب رسانه، صبح دوشنبه سوم بهمن 1401 در محل ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هرچه بهتر بتوانیم اقدامات روشنگری انجام دهیم موفق تر خواهیم بود گفت: جنگ ترکیبی آغاز شده است و باید نگاهمان متفاوت و عملیاتی باشد.

وی با بیان اینکه شاهد یک تغییری در فرماندهی کل فراجا بوده ایم گفت: سردار اشتری پس از اتمام دوره 8 ساله برابر با حکم فرمانده کل قوا و رضایتمندی ایشان سکانداری فراجا را به فرمانده دیگری تحویل داد.

سخنگوی فراجا ادامه داد: سردار اشتری در یک دوره 8 ساله مدیریت عظیم سازمانی عظیم که روزانه هزاران مأموریت را انجام می دهد برعهده گرفت و یک دوره مجاهدت را وی سپری کرد.

حاجیان با بیان اینکه سردار رادان نیز به مدت 8 سال رییس مرکز مطالعات راهبردی را برعهده داشته است، گفت : سردار رادان، معماری آینده فراجا را ترسیم کرده و امیدواریم بتواند این معماری را پیاده کند.

وی اظهار کرد: با تبدیل ناجا به فراجا مطمئناً این معماری در ماهیت و شکل را ایجاد کند و معماری فراجا یک اقدام تحولی است که فراجا از حیث ماهیت و ساختار با آن مواجه خواهد شد و تغیراتی در ساختار شکلی فراجا ایجاد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی فراجا : شناسایی57 کارگاه جعل اسکناس

سخنگوی فراجا : شناسایی57 کارگاه جعل اسکناس