مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-23اجتماعي

اجرای 900 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر توسط کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 900 برنامه در قالب 60 عنوان برنامه محوری طی مدت 10 روز توسط 31 مرکز کانون این استان گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 900 برنامه در قالب 60 عنوان برنامه محوری طی مدت 10 روز توسط 31 مرکز کانون این استان گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می شود.

معصومه هادی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: برنامه ویژه خاص هنری شامل آموزش و ساخت پرچم در 22 بهمن برگزار و یک پایگاه کودکان سایبری نیز در همان روز برپا می شود تا کودکان با خیال آسوده مشغول بازی و سرگرمی شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه گفت: تولید پادکست با هدف معرفی شخصیت های انقلابی، اجرای برنامه در مدارس، انتشار کلیپ های ساخته شده با موضوع شهدا در فضای مجازی، برنامه آوای انقلاب، بازخوانی نواها و سروده های انقلابی توسط نوجوانان در مراکز، نشست های تخصصی جایگاه زن در فرآیند گسترش مشارکت سیاسی، حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و اجرای ایستگاه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از دیگر برنامه های کانون در ایام مبارک دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 900 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر توسط کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

اجرای 900 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر توسط کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان