مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-23بين الملل

رأی الیوم: آزادی بیان در غرب دروغی بزرگ است


سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی با اشاره به استانداردهای دوگانه غرب در قبال آزادی بیان ادعایی خود، آن را دروغی بزرگ خواند و از نقش لابی های صهیونیستی در اسلام ستیزی و اهانت به مقدسات مسلمانان پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از گروه های افراطی در اقدامی هتاکانه اقدام به آتش زدن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم کردند.

 سخنگوی پلیس سوئد هم در اقدامی اسلام ستیزانه عنوان کرد که به رهبر اسلام ستیز حزب راست افراطی استرام کورس دانمارک اجازه داده تا در راهپیمایی مقابل سفارت ترکیه، قرآن را بسوزاند.

  اواخر فروردین سال جاری نیز یک نژادپرست و افراطی در دانمارک به بهانه آزادی بیان و تحت حمایت پلیس در شهر لینکوپینگ سوئد، قرآن کریم را آتش زد.

  مرداد ماه سالجاری نیز تعداد اندکی از معاندان اقدام به هتک حرمت قرآن کریم و اهانت به مقدسات اسلامی در مقابل مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان و در روز تاسوعی حسینی کردند.

عبد الباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم در خصوص این هتاکی جدید به قرآن کریم نوشت: آزادی بیان که این روزها در دنیای غرب در سطح وسیعی به عنوان دستاویزی برای سوزاندن قرآن کریم، توهین به رسول خدا (ص) و بیزاری جستن از دین اسلام استفاده می شود، به منزله جواهر تاج دموکراسی غربی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: آزادی بیان در غرب دروغی بزرگ است

رأی الیوم: آزادی بیان در غرب دروغی بزرگ است