مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-23اجتماعي

توضیحاتی درباره وضعیت وحوش باغ وحش ساری/ تذکر به مالک داده شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره وضعیت یک قلاده خرس قهوه ای نر و یک قلاده شیر نر باغ وحش ساری توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاء الله کاویان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت باغ وحش طاهرده ساری اظهار داشت: باغ وحش طاهرده ساری پس از اخذ موافقت دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و ارائه تعهد مبنی بر انتقال به مکان مناسب و مجاز، مجوز ادامه فعالیت برای دوره سه ساله را دریافت کرد و این مجوز تا مهرماه سال آینده معتبر است.

وی با اشاره به بازدید معاون این اداره کل به همراه رییس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از محل نگهداری و جانمایی جانوران وحشی پستاندار نظیر شیر، خرس، روباه، مرال، گراز و پرندگانی نظیر قرقاول، قو، عقاب، دال و کبوتر، مکان باغ وحش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مشاهده شد یک قلاده خرس قهوه ای نر به دلیل بیماری، به صورت جداگانه در قرنطینه نگهداری می شود تا دوره درمان آن تکمیل شود.

وی افزود: این گونه به دلیل دوران نقاهت، از نظر جثه ای لاغر و ضعیف بوده، اما در راه رفتن و سایر فعالیت های حیاتی مشکلی نداشته است.

کاویان یادآور شد: همچنین در بازدید فوق یک قلاده شیر نر که به صورت غیر طبیعی لاغر و ضعیف شده بود، مشاهده شد و توصیه لازم به مالک باغ وحش برای انجام معاینه و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره وضعیت وحوش باغ وحش ساری/ تذکر به مالک داده شد

توضیحاتی درباره وضعیت وحوش باغ وحش ساری/ تذکر به مالک داده شد