مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-23اقتصادي

قطع گاز 377 اداره و مرکز آموزشی پُرمصرف خراسان شمالی


مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز 377 اداره و مرکز آموزشی پر مصرف استان با اجرای مصوبه دولت در خصوص صرفه جویی و کنترل و مدیریت بهینه مصرف قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید محمود هاشمی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: گاز 377 اداره و مرکز آموزشی پر مصرف استان با اجرای مصوبه دولت در خصوص صرفه جویی و کنترل و مدیریت بهینه مصرف قطع شد.

وی با بیان اینکه علی رغم دورکاری این اماکن از سوخت گاز استفاده کرده اند، گفت: 180 اداره و نهاد دولتی، هشت دانشگاه و مابقی نیز مدارس هستند که بعد از بازرسی، گاز این اماکن قطع شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: با اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور پنج هزار و 403 مورد بازدید از این اماکن انجام و منجر به صدور 623 مورد اخطار قطع شد.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی، تمامی دستگاه های دولتی و عمومی موظف هستند تا دمای محیط اداری را در دمای آسایش 18 درجه سانتیگراد تنظیم کنند و از سوی دیگر بعد از پایان ساعت اداری و ایام تعطیل باید تمام سیستم های گرمایشی خاموش شود.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه در صورتیکه اداره ها موارد مذکور را رعایت نکنند برای بار اول اخطار قطع گاز دریافت کرده و در مرحله بعدی نیز جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز 377 اداره و مرکز آموزشی پُرمصرف خراسان شمالی

قطع گاز 377 اداره و مرکز آموزشی پُرمصرف خراسان شمالی