مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-23فرهنگي

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید


نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر جدید ام وی ام تبدیل شده اند؛ - به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر جدید ام وی ام تبدیل شده اند؛ دو کراس اوری که چه در رویدادهای مختلف خودرویی چه در خیابان ها و جاده های ایران، چهره برندی مد روز و تکنولوژی محور را به نمایش می گذارند.

یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان در حالی برگزار شد که برند ام وی ام بار دیگر چهره جدید خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.

در این دوره از نمایشگاه خودرو کرمان که یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی سال به حساب می آید، غرفه ام وی ام همچون نمایشگاه های گذشته شاهد استقبال بازدیدکنندگان و مهمانان ویژه بود.

نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر جدید ام وی ام تبدیل شده اند؛ دو کراس اوری که چه در رویدادهای مختلف خودرویی چه در خیابان ها و جاده های ایران، چهره برندی مد روز و تکنولوژی محور را به نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید