مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-23سياسي

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفتگویی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی توسط پارلمان اروپا را ناشی از عجز و ناتوانی آنان در مهار قدرت و نفوذ سپاه در منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان صبح امروز در گفت و گوی رسانه ای با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران اسلامی است، تصمیم نابخردانه نمایندگان پارلمان اروپا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: پارلمان اروپا بداند که با اینگونه مصوبات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقیناً ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خواهند بود.

اسماعیلی به قدرت و اقتدار سپاه در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه محور اقتدار و بازوی توانمند نظام اسلامی در بحران های طبیعی مانند وقوع سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا بوده و تلاش های شبانه روزی این عزیزان بر کسی پوشیده نیست.

این مقام ارشد مرزبانی در استان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه تداوم امنیت و صیانت از کشور بی دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز استکبار است