مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-23ورزشي

تاریخ سازی هندبال ایران در دومین حضور جهانی/ بزرگنمایی ممنوع!


پرونده حضور تیم ملی هندبال ایران در رقابت های قهرمانی جهان با شکست نزدیک مقابل لهستانِ میزبان بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2023 به مصاف تیم لهستان، یکی از میزبانان این دوره از رقابت ها رفت و در دیداری نزدیک نتیجه را 26 بر 22 واگذار کرد.

تیم ملی هندبال ایران با صعود از گروه خود در رقابت های قهرمانی جهان تاریخ ساز شد و برای اولین بار به مرحله اصلی این مسابقات راه یافت و در جمع 24 تیم برتر جهان قرار گرفت.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم های ملی شیلی، مونته نگرو و اسپانیا همگروه بود که حاصل تلاش ملی پوشان یک پیروزی مقابل شیلی و دو شکست مقابل مونته نگرو و اسپانیا بود.

با این نتیجه شاگردان وسلین وویوویچ توانستند برای نخستین بار از گروه خود صعود کرده و در کنار تیم های برتر این پیکارها قرار بگیرند.

پیروزی با یک گل اختلاف در گام نخست تیم ملی مردان ایران در اولین دیدار خود از رقابت های قهرمانی جهان 2023 لهستان روز پنجشنبه، 22 دی ماه به مصاف تیم شیلی رفت و به پیروزی رسید.

ملی پوشان کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه 13 بر 11 با پیروزی پشت سر گذاشتند و در نهایت این بازی با نتیجه 25 بر 24 به سود تیم ملی کشورمان به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی هندبال ایران در دومین حضور جهانی/ بزرگنمایی ممنوع!

تاریخ سازی هندبال ایران در دومین حضور جهانی/ بزرگنمایی ممنوع!