مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-22سياسي

14 مرکز مشاوره پیش از طلاق در کردستان فعالیت دارند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: تاکنون 14 مرکز مشاوره پیش از طلاق با همکاری دستگاه های متولی امر راه اندازی شده و در آینده بر این تعداد افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اعظمی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه رسانه اظهار داشت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان در راستای اجرای اصل 156 قانون اساسی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی اقداماتی به صورت برنامه محور سالیانه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در سال 1401 حدود 27 برنامه ابلاغی به این معاونت ارسال و تا پایان سال اجرا خواهد شد، و جز استان های موفق در زمان بندی اجرای برنامه ها هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان بیان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشگیری از اعتیاد، خشونت و آسیب های حوزه کودکان جز برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود قرار داده است.

اعظمی با ذکر اینکه تا کنون چهار دوره کارگاه برای مددجویان کمپ های ترک اعتیاد برگزار شده، عنوان کرد: در حوزه اعتیاد و سبک زندگی طبق آیین نامه بعد از خروج، مرکز ماده 16 در استان پیگیری و اقداماتی انجام داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مرکز مشاوره پیش از طلاق در کردستان فعالیت دارند

14 مرکز مشاوره پیش از طلاق در کردستان فعالیت دارند