مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-22سياسي

اختصاص اعتبار به استان آذربایجان شرقی برای جلوگیری از وقوع سیلاب و حوادث غیرمترقبه


در جلسه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، با اختصاص اعتبار به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و حفاظت در برابر حوادث غیرمترقبه در استان آذربایجان شرقی موافقت کرد.

- در جلسه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، با اختصاص اعتبار به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و حفاظت در برابر حوادث غیرمترقبه در استان آذربایجان شرقی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت با توجه به فرسایش و تغییرات صورت گرفته در حاشیه رودخانه مرزی ارس در استان آذربایجان شرقی، به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و تهدید مالی و جانی مرزنشینان و با هدف ساماندهی، تثبیت بستر و حفاظت از سیلاب و حوادث غیرمترقبه، مبلغ 500 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان اختصاص یافت.

همچنین به موجب این مصوبه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار، گزارش عملکرد اعتبار فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

تصویب اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک در استان فارس هیئت وزیران در ادامه و به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار به استان آذربایجان شرقی برای جلوگیری از وقوع سیلاب و حوادث غیرمترقبه

اختصاص اعتبار به استان آذربایجان شرقی برای جلوگیری از وقوع سیلاب و حوادث غیرمترقبه