مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-22حوادث

انهدام باند 3 نفره جاعلان اسناد ملکی در شیراز


رییس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام باند جاعلان اسناد ملکی و دستگیری سه متهم در این خصوص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باند و شناسایی املاک با ارزش بالا در سطح شهر شیراز با دیوار نویسی و نصب پوستر تبلیغاتی و درج شماره تلفن خود به عنوان مالک ملک و جعل مدارک و اسناد اقدام به کلاهبرداری و فروش املاک می نماید، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد متهم یک قطعه ملک به متراژ 11 هزار و 784 متر مربع به همراه 2 حلقه چاه واقع در یکی از خیابان های شهر شیراز را به قیمت 150 میلیارد تومان به معرض فروش گذاشته است.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: با استعلام صورت گرفته از اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس هویت صاحب اصلی زمین شناسایی و پس از بررسی اسناد و مدارک وی مشخص شد که قصد فروش زمین مورد نظر را به هیچ وجه ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی فردی که اقدام به دیوار نویسی کرده بود شناسایی و با برنامه ریزی و هدایت عملیاتی به همراه 2 نفر از همدستانش هنگامی که قصد فروش زمین را در یک مشاور املاک داشتند دستگیر و به پلیس آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 3 نفره جاعلان اسناد ملکی در شیراز

انهدام باند 3 نفره جاعلان اسناد ملکی در شیراز