مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-22اقتصادي

انتشار یک آمار مالی درباره تسهیلات اعطایی به هنرمندان


صندوق اعتباری هنر بیش از 136 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه، شامل تسهیلات ضروری، بلاعوض و کارآفرینی به اعضای تحت پوشش اعطا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تخصیص بیش از 136 میلیارد تومان ارائه تسهیلات از مهرماه سال 1400 تاکنون به اعضای تحت پوشش این صندوق خبر داد و افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته شاهد رشد بهره مندی اعضا از انواع تسهیلات در قالب طرح های مختلف شامل ضروری، بلاعوض، کارآفرینی و شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی بودیم.

پوراحمدی با اشاره به جزییات ارائه این تسهیلات، گفت: افزایش کمی تسهیلات پرداختی به اعضا، تسریع و سهولت در روند ارائه خدمات مالی، حذف موانع دست و پاگیر و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده در بحران کرونا از مهم ترین برنامه های این صندوق از ابتدای دولت مردمی تاکنون بوده است.

وی همچنین با اشاره به همکاری های موثر صندوق اعتباری هنر با بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد و اظهار داشت: این صندوق با توسعه همکاری و جلب مشارکت نهادهای مالی موفق به افزایش اعتبارات و استفاده بهینه از ظرفیت این موسسات شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود همچنین به عضویت بیش از 99 هزار هنرمند، نویسنده، روزنامه نگار و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک آمار مالی درباره تسهیلات اعطایی به هنرمندان

انتشار یک آمار مالی درباره تسهیلات اعطایی به هنرمندان