مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-22ورزشي

شمارش معکوس برای انحلال پاس همدان/ وعده های مالی عملی نشد!


قهرمان اسبق فوتبال آسیا که این روزها نفس های آخر خود را با کادر مدیریتی فعلی اش می کشد، در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و فسخ قرارداد چند بازیکن به علت عدم تعهدات مالی باشگاه باعث شده این موضوع به باقی بازیکنان تیم نیز سرایت پیدا کند و اگر اتفاق مثبتی رخ .

- شمارش معکوس برای انحلال پاس همدان/ وعده های مالی عملی نشد! ایسنا/همدان قهرمان اسبق فوتبال آسیا که این روزها نفس های آخر خود را با کادر مدیریتی فعلی اش می کشد، در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و فسخ قرارداد چند بازیکن به علت عدم تعهدات مالی باشگاه باعث شده این موضوع به باقی بازیکنان تیم نیز سرایت پیدا کند و اگر اتفاق مثبتی رخ ندهد تمام بازیکنان قرارداد خود را با باشگاه فسخ خواهند کرد و ثانیه شمار انحلال باشگاه پاس از همین لحظه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس شنیده ها مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پاس همدان بنا بر قولی که به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان داده بودند بنا بود تا امروز بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان باشگاه را پرداخت کنند اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده و همانند هزاران وعده پوشالی و بی اثر کادر مدیریتی باشگاه این وعده نیز به فراموشی سپرده شد و بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان که تا نیم فصل مبلغی کمتر از 20 درصد قرارداد خود را دریافت کردند، طبق قوانین موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای انحلال پاس همدان/ وعده های مالی عملی نشد!

شمارش معکوس برای انحلال پاس همدان/ وعده های مالی عملی نشد!