مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22اقتصادي

رشد 200 درصدی صدور سند مالکیت روستایی در زنجان


مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از رشد 200 درصدی صدور سند مالکیت روستایی در استان به همت بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی، باعث افزایش مشارکت و فعالیت در روستاها می شود که خود توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت که بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان به خوبی توانسته در این زمینه موفق عمل کند، اظهار کرد: شکاف بین شهر و روستا و تفاوت مزیت های مکانی در این دو عرصه همواره یکی از مهم ترین دغدغه های نظام برنامه ریزی کشور بوده است، که این امر موجب گردید، که با اتخاذ سیاست هایی مناسب در جهت کاهش آن اقدام شود که یکی از این موارد، سیاست صدور سند اماکن روستایی بوده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: تاکنون 74 هزار و 976 فقره سند برای واحدهای مسکونی روستایی به میزان درصد در 80.

9 استان صادر شده که این میانگین در سطح کشور 65.

6 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه، طرح سنددار کردن املاک روستایی براب نیل به اهداف کلان برنامه چون گسترش عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی و توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 200 درصدی صدور سند مالکیت روستایی در زنجان

رشد 200 درصدی صدور سند مالکیت روستایی در زنجان