مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-22پزشكي

ماوراء الطبیعه در ذهن ماست!


نتایج یک پژوهش می گوید که همه چیز از جمله فعالیت های ماوراء الطبیعه در ذهن ما رقم می خورد و با اختلالات خواب مرتبط است و این مطالعه می تواند دلیل آن را توضیح دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس الرت، شب به طور طبیعی برای تصور و احساس فعالیت های ماوراء الطبیعه مناسب است، چرا که وجود نور و صدای کمتر منجر به تحریک تخیل می شود.

در حالی که این موضوع هنوز مبهم است، پژوهش های جدید نشان می دهد که ارتباط جالبی بین باورهای ماوراء الطبیعه و یکی از مهم ترین فعالیت های شبانه ما موجودات زمینی، یعنی خواب وجود دارد.

پژوهشگران در یک مطالعه جدید دریافتند معیارهای ذهنی کیفیت خواب ضعیف تر با اعتقادات قوی تر به ارواح و اجنه و شیاطین و اشباح، توانایی افراد برای برقراری ارتباط با مردگان، تجربیات نزدیک به مرگ به عنوان شواهدی از زندگی پس از مرگ و وجود حیات بیگانه و موجودات فرازمینی مرتبط است.

نویسندگان این مطالعه گزارش می دهند که این کاهش کیفیت خواب شامل بازده کمتر خواب، تاخیر طولانی تر در خوابیدن، مدت زمان خواب کوتاه تر و افزایش علائم بی خوابی است.

پژوهشگران علاوه بر اندازه گیری های کیفیت خواب دریافتند این باور که بیگانگان فرازمینی از زمین بازدید کرده اند با فلج خواب و سندرم انفجار سر -اختلالی که با احساس صدای بلند یا صدای تصادف درون جمجمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماوراء الطبیعه در ذهن ماست!

ماوراء الطبیعه در ذهن ماست!