مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-22اقتصادي

تعداد صنایع بهره مند از گازطبیعی در استان کردستان به 2477 مورد رسید


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بستر مناسبی برای تامین انرژی واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شده و تعداد صنایع بهره مند از گاز طبیعی به 2477 مورد رسید است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بستر مناسبی برای تامین انرژی واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شده و تعداد صنایع بهره مند از گاز طبیعی به 2477 مورد رسید است.

احمد فعله گری، در گفت و گو با ایسنا به اهمیت گازرسانی به صنایع اشاره و اظهار کرد: ناگفته نماند که منابع عظیم گاز ایران می تواند در تحقق اهداف استراتژیک اقتصاد ملی و اصلاح اقتصادی کشور نقش آفرینی نماید و در سالی که توسط مقام عظمی ولایت بنام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است واحده ای تولیدی و صنعتی دغدغه ای برای تامین انرژی نداشته باشند.

وی افزود: با در نظر گرفتن جایگاه و نقش راهبردی منابع عظیم گاز در سیاست های کلان اقتصادی، این صنعت قادر خواهد بود در صف ارکان اصلی و اساسی توسعه و رشد واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد و این نقش در استان کردستان نیز موجب تامین پایدار انرژی برای صنایع شده است.

فعله گری یادآور شد: در استان کردستان 1828 واحد صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد شناسایی شده که سالانه بیش از 52 میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می کردند که با برنامه ریزی صورت گرفته به ترتیب اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد صنایع بهره مند از گازطبیعی در استان کردستان به 2477 مورد رسید

تعداد صنایع بهره مند از گازطبیعی در استان کردستان به 2477 مورد رسید