مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-22سياسي

پیگیری ویژه کاهش آلاینده های هوای اصفهان توسط دادستان


رییس کل دادگستری استان اصفهان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی استان در رابطه با کاهش آلاینده های هوای اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

- حجت الاسلام جعفری در نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی، با اشاره به آلودگی هوای اصفهان، اظهار کرد: کلان شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و با وجود برخی اقدامات در کاهش آلودگی های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وی گفت: دستگاه قضایی استان از یک سو وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود دارد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم رعایت مقررات زیست محیطی توسط شرکت های تولیدی تأکید کرد و افزود: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام از پیگیری ویژه دستگاه قضایی استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ویژه کاهش آلاینده های هوای اصفهان توسط دادستان

پیگیری ویژه کاهش آلاینده های هوای اصفهان توسط دادستان