مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-22اقتصادي

امسال 5900 انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با یادآوری اینکه انشعاب های غیرمجاز و سرقت برق از معضلات جدی است، گفت: تا پایان دی ماه امسال 5900 انشعاب غیرمجاز در فارس جمع شده است.

- علی رضا اسکندری یکشنبه دوم بهمن، با بیان اینکه علیرغم پایش مداوم و برخورد قانونی و مستمر با تخلفات حوزه برق، انشعاب غیرمجاز و سرقت انرژی از معضلات صنعت برق محسوب می شود، به خبرنگاران گفت: این مسائل علاوه بر وارد کردن صدمات سنگین به تجهیزات شبکه توزیع، شرایط غیرایمن و مخاطره آمیزی در زمینه تامین برق و بروز حوادث انسانی ایجاد می کند.

اسکندری افزود: با هدف رفع شرایط غیرایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، پایش استفاده غیرمجاز از شبکه و سرقت انرژی برق در دستور کار بوده و تا پایان دی ماه امسال، 5900 انشعاب غیرمجاز جمع آوری و زمینه جلوگیری از هدرروی 29 میلیون کیلوولت ساعت انرژی برق فراهم شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سال گذشته نیز در مجموع 6600 فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع آوری و از این تعداد 670 فقره به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.

اسکندری، کاهش تلفات برق، جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، بهبود بهره برداری شبکه های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان را از مزایای جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 5900 انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است

امسال 5900 انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است