مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-22سياسي

توهین به مقدسات نشانه نگرانی استکبار ازرشد فزاینده اقبال به اسلام


اقبال به اسلام آنچنان رو به فزونی است که نگرانی جدی جریان های استکباری و صهیونیسم بین الملل را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.

- وزارت دفاع در بیانه ای اعلام کرد: اقبال به اسلام آنچنان رو به فزونی است که نگرانی جدی جریان های استکباری و صهیونیسم بین الملل را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (سوره مبارکه صف و ایه شریفه 8) از زمان آغاز و شکوفایی نهضت نجات بخش اسلام توسط رسول گرامی اسلام و پیامبر اعظم حضرت محمد (ص)؛ تلاش کفار و مشرکان برای خاموش کردن صدای رسا و بلند حقایق ناب الهی و مفاهیم والا و انسان ساز سابقه ای دیرینه دارد.

در این سال ها توطئه ها، خباثت های خناثان، شیاطین، کفار و منافقان نه تنها خنثی شده و بلکه نتایج این شرارت ها به خودشان بازگشته و ضمن پر آوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات نشانه نگرانی استکبار ازرشد فزاینده اقبال به اسلام

توهین به مقدسات نشانه نگرانی استکبار ازرشد فزاینده اقبال به اسلام