مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-22سياسي

منابع طرح «کتاب خوان ماه» بهمن ماه معرفی شدند


کتاب های «انقلابی تراز»، «زمستان بی شازده»، «مجموعه روزهای انقلاب» و «وقتی بابا هست» به عنوان منابع طرح کتابخوان ماه، ویژه بهمن معرفی شدند.

- کتاب های انقلابی تراز ، زمستان بی شازده ، مجموعه روزهای انقلاب و وقتی بابا هست به عنوان منابع طرح کتابخوان ماه، ویژه بهمن معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع طرح کتاب خوان ماه ویژه بهمن ماه 1401 با هدف تبیین منویات رهبر معظّم انقلاب اسلامی برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، دسترسی همگانی به کتاب، لزوم معرفی کتاب های مفید برای پرورش فکری آحاد مختلف مردم جامعه و همچنین ارتقای فضائل اخلاقی و فرهنگ عمومی از طریق مطالعه کتاب های مفید و فاخر، در سطح کشور معرفی شد.

کتاب انقلابی تراز (باورها و رفتارهای مؤمن انقلابی در گفتمان امام خمینی و امام خامنه ای) درباره ویژگی های یک انقلابی تراز از منظر امامین انقلاب است.

در یک دسته بندی کلان، این ویژگی ها به دو دسته باورها و رفتارها تقسیم شده و در ذیل هر یک از کلان دسته ها، زیر موضوعاتی بیان شده که در مجموع ویژگی های یک شخص مؤمن انقلابی در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی را در ساحت های مختلف فکری و عملی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طرح «کتاب خوان ماه» بهمن ماه معرفی شدند

منابع طرح «کتاب خوان ماه» بهمن ماه معرفی شدند