مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-22سياسي

مشکل ساکنان اراضی حاشیه شهر ارومیه رفع می شود / کمربند سبز در ارومیه اجرا شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رفع مشکل بخش قابل توجهی از ساکنان اراضی حاشیه شهر ارومیه با تصمیم انقلابی اتخاذ شده در الحاق این زمین ها به محدوده شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن شهر ارومیه افزود: این امر با هماهنگی صورت گرفته بین دستگاه های اجرایی و قضایی استان به سرانجام رسیده است.

وی همچنین اضافه کرد: در این راستا، توان قابل توجهی برای رفع مشکلات دهها هزار نفر از مردم ارومیه صرف شد که نتیجه آن به نفع مردم بود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به مشکلات قابل توجهی که مردم دارند، این تصمیم و اجرایی کردن آن می تواند بسیار امیدوارکننده و برای ساکنان این مناطق خوشحال کننده باشد.

معتمدیان اظهار کرد: البته یکی از مشکلات شهر ارومیه، نبود کمربند سبز است که باید مطالعات این امر انجام شده و این کمربند اجرایی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: صیانت از حریم شهر بر عهده دستگاه های اجرایی و نهادهای مسئول است که به وظایف خود در این خصوص با قوت و قدرت عمل کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی برای رفع مشکل ساکنان حاشیه شهر ارومیه گفت: یکی از عوامل حاشیه نشینی و رشد نامتوازن شهر، نبود کمربند سبز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ساکنان اراضی حاشیه شهر ارومیه رفع می شود / کمربند سبز در ارومیه اجرا شود

مشکل ساکنان اراضی حاشیه شهر ارومیه رفع می شود / کمربند سبز در ارومیه اجرا شود