مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-22فناوري

زارع پور: ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی تولید داخل مجهز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عیسی زارع پور» در کانال خود در پیام رسان «بله» نوشت: این نوع از موتور سیکلت برقی که انصافاً علاوه بر کیفیت خوب، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: روز گذشته به مناسبت روز هوای پاک، با همت همکارانم در شرکت ملی پست و همکاری صمیمانه شهردار تهران، ناوگان شرکت پست به اولین سری از موتور های برقی که ساخته جوانان ایران است، مجهز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور در کانال خود در پیام رسان بله نوشت: این نوع از موتور سیکلت برقی که انصافاً علاوه بر کیفیت خوب، هیچگونه آلودگی صوتی و زیست محیطی هم تولید نمی کند، محصول تلاش و همکاری چند شرکت دانش بنیان داخلی است.

️استفاده مداوم از موتورسیکلت هایی با سوخت بنزینی، علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی، به مرور زمان اثرات زیان باری بر جسم همکاران عزیز پستچی که بخش قابل توجهی از وقت و عمر خود را سوار بر موتور طی می کنند ایجاد می کند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: امیدوارم با توسعه واگذاری موتورسیکلت های برقی این مشکل نیز تا حدود زیادی حل شود.

️همین جا از تمامی شهرداران محترم و به ویژه شهرداران عزیز کلان شهر ها دعوت می کنم مانند شهرداری تهران در این طرح بزرگ مشارکت کنند تا در سال آینده امکان واگذاری موتورسیکلت برقی برای همه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی تولید داخل مجهز شد

زارع پور: ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی تولید داخل مجهز شد